Gå til innhold

Ny bruksbil. E34 520i Touring

bmwhans
 Share

Anbefalte innlegg

Var å henta denne for litt siden.

Veldig bra 520 Touring. Rustfri og i god stand. Gått 190 000.

Kjørt av voksne mennesker og behandlet pent. Hel og pen inni.

mdgly0tm2jdsmcqjbm7s.jpg

hvha96sa7dkwvxpvqpp3.jpg

Jaja bilen er møkkete, men gadd ikke vaske den for så at den skal bli like ille i morra!

Planer: Hvite blink er bestilt. Finnes det andre baklys til Touring? Eller passer de fra sedan? Ser like ut. Planer om noe kantfelger til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med ny bil og velkommen til touring klubben :-).

Rustfri og så lav km høres utrolig bra ut. Ut fra bildene så den utrolig fin ut :-). Sjelden vare det.

Er det automat eller manuel og hvordan er intriøret?

Sats på f,eks sorte DE lykter, m5/540 spoiler og hvite eller smoke baklykter skal du gjøre noe. Sedan lykter passer ikke bak på touringen så disse lyktene må du lage selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er litt teit å starte tråden med "møkkete" bil, men er jo mørkt når jeg kommer fra jobb og får ikke tatt bilder da. Og det er alltid noe i helga :)

Det er manuell. Interiøret er svart stoff.

Tenkte på DE lykter ja. Men hvordan ser m5/540 spoiler ut?

Og hvordan i all verden skal jeg LAGE baklykter? Sotespray? :) Har lyst på hvite blink. Har laget dette før på gammel bil. Da fyllte jeg glasset med bremsevæske og lot det ligge ei stund. Men det fungerer vel ikke her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?id=477777

Jeg bestilte mine fra Mr Hoffman. Han laget hvite og smoke.

Om det fungerer med bremsevæske kunne vært morro prøvd hadde enn hatt noe lykter prøve det på som det ikke var så farlig med. Skulle du prøve dette så hold oss oppdatert da ;-). Alltid kjekt ha noe i reserve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trukke det med baklyktene fungerer. Jeg gjorde dette på en 65 opel kadett. Hehe. Der var det lakkerte lykter. Men får prøve der du bestilte.

Og takk for kommentarer! :) Tror den blir fin med noen 10" breie bakfelger i 17 eller 18 tom :) 17 blir vel litt lite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...