Bele-Bmw Skrevet Desember 11, 2009 Skrevet Desember 11, 2009 Hei. har søkt litt på google og her innpå forumet etter hva de forskjellige verdiene på kammene utgjør og hva som lønner seg og gå etter for å opp nå forskjellige mål. Men har ikke klart og finne noe klart svar på hva disse tingene utgjør. er det sånn at d lønner seg og ha mest mulig grader,mest mulig spredning å mest mulig ventil løft,for og oppnå mest mulig effekt? ser det er dette som står på koed,noen som kan hjelpe meg med gi meg svar på hva som lønner seg for mest effekt økning.(m20 motor) Grader:? Spredning: ? MAX Ventilløft: ? Ventilløft i OT-Stilling: ? Ventil spillerum: ? vill ikke ha svar på hvilken kam jeg ska velge,men hvilke verdier jeg skal gå etter og hvorfor:D håper at dere forstår hva jeg vill fram til her,takker for alle svar:D
gatebil76 Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 se google. søk hiop racetech. eksos skal åpne og lukke raskt for å kvitte seg med eksos. derfor en vass kam på eksos siden\altså med spissere topp. innsugsiden skal ha rundere topp for å slippe inn mest mulig bensin før lukkes igjen.. dette gjelder sugetrimm og ikke turbo.
gatebil76 Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 og det er ikke løfte høyde. men løfte tid. altså hvor lenge ventilen står åpen og ikke hvor høyt den løfter lett for å missforstå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå