IAXPOWER Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 Bilen er en 97modell, spilleren er Business CD RDS. Hvordan få ut spilleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jansson Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 ta av voloum knotten.. inni der så er et lite tynt hull brukt en flat trekker og vri om akkuratt som å åpne en dør som er låst kanksje du må vri motsatt vei husker ikke helt det men da er det hvertfall bare å ta den ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IAXPOWER Skrevet Desember 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2009 dette er en RDS spiller, da er de annet opplegg... I min egen bil var det sånn som du beskriver, men poå denne ser jeg ingen skrue eller knott å vri på.....???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vika Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 to flattrekkere inn på hver sin side. så jekker du fram og tilbake. bruk makt, gikk fint med meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Bumper denne liiiitegranne jeg.. Er plastikk forran en mutter hos meg når jeg tar av volumknappen.. Ingen aning hvordan jeg skal få den ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/00/10/81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 den er grei, men det der er kasset spilleren. Radio panelet jeg ikke får laust.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Her er video Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Er ikke sånn hull i min, er kun plastikk der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 kan du ta å legge ut bilde av spillern.. så skal jeg se hva jeg finner ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 http://carphotos.cardomain.com/ride_ima ... _large.jpg Sånn ser da ut, er kun radio delen eg skal ha ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 hmm, er ikke denne bare festet i klips da? ta ut spilleren over, ta hånden inn og ned, skubb dritten ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Skal prøve det. Men hva vist jeg tar cd spiller å kobler til der kasett spilleren er nå, får jeg det til å virke da når radioen og dette ikke kommer på? Aner ikke hvordan dette er koblet i hop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 nei, info om radio kanaler kommer ikke opp på skjermen, gjorde ikke på min e38. jeg kjøpte overgang slik at rattknappene funket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 Da har jeg fått det til! Var bare ene sikringen baki der Så skal bytte til en annen stereo imorgen tenkte jeg, hvilken overgang kjøpte du slik at det funka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå