jansson Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 hei har nå tatt ut min bmw revers spiller i e39 og skal sette inn en vanlig cd spiller... har en vanlig ISO kabel for e39 men får ikke noe liv i spillern? må jeg ha noe spessiel omkobling siden bmw revers bare er radio og kasset? jeg har ikke koblet til antennen for har ikke den adaptern som trengs men strømmen kommer vel ikke derfra uansett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jansson Skrevet Desember 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Bardalen Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 Du har husket å vri om tenningsnøkkelen for SÅ å trykke på "on"-knappen? Men hvis du har gjort det så er vel neste punkt å sjekke om du har spenning noe sted. Litt viktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jansson Skrevet Desember 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2009 hehe ja jeg har husket og vri om nøkkelen og trykket on har til og med startet bilen for å være sikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 Multimeter og sjekke spenning på konstantstrøm og styrestrøm i ISO'n. Er spilleren ny og du vet at den fungerer? Hvis ikke tvinn sammen rød og gul og sett på batteriet pluss jording og se at den fungerer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jansson Skrevet Desember 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2009 vet at spillern funker ja.. ok skal prøve det i morgen lurer på om ikke kanskje pinsa i iso kontakten står feil også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jansson Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jansson Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 hei har en e39 som jeg skal montere en uorginal cd spiller i... det har vært en bmw revers spiller der (kasset og radio) har iso kontakt men ser at ikke pinsa passer over :S så har prøvd meg litt fram med disse.. jeg får ikke noe liv i spillern i det heletatt. og det står ikke noe på det orginale lednings settet som ligger der... hva gjør jeg trenger hjelp ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 http://strommen-bilradio.no/product_info.php?cPath=187_189_271&products_id=1355 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jansson Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 den passer ikke :S får 0 strøm noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jansson Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 noen som vet om antennen fungerer som jording? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå