Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har igjen noen skilter etter salget mitt i sommer som gikk dritt i den forstand at folk bestillte, uten å ville kjøpe når jeg fikk skiltene (=

Så, disse er dem jeg har igjen.

my80224wd6dyek159b1d.jpg

200 per skilt

300 for sett (bestående av 2 stk skilt)

400 for sett med holdere

75 per holder separat.

h6uvndzzx077ud53o53u.jpg

Forhåndsbetaling eller oppkrav.

Har også ca 50 helt svarte skiltholdere, 50 kr stk.

Har også en stk usa-skilt som det står "MK3" på

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Irriterte meg at folk ikke betalte for skiltene de bestilte. Kan virkelig anbefale disse skiltene til folk. Meget bra trykk! Og ikke noe tull med selger heller. Skiltholderne fungerer også bra.

Skrevet

Takk for det spruddel.

Irritert meg endel også

Enda har jeg skilter liggende med registreringsnummere jeg ikke får solgt. Argh....

Men men, sånn er det. Kan ikke stole på noen (=

Om noen her heter Simen og er intr, har jeg skilter liggende med "BMW SIMEN" :P

Skrevet

Usikker på hvor mye kortere og tynnere de gamle er, kontra de nye med flagg. Men dersom du garanterer at de passer den nyeste typen så tar jeg 2 stk skiltholdere med BMW-merke og BMW skrevet på! :D

Skal bytte til nye skilter til våren, da de gamle er så slitt at de skjemmer bilen...

Skrevet
Usikker på hvor mye kortere og tynnere de gamle er, kontra de nye med flagg. Men dersom du garanterer at de passer den nyeste typen så tar jeg 2 stk skiltholdere! :D

Skal bytte til nye skilter til våren, da de gamle er så slitt at de skjemmer bilen...

Det er ikke verre enn å modifisere de nye skiltene litt, jeg kjører med "gamle" bimmers-holdere :)

Skrevet

De passer gamle skilt?Så at du skrev at de sikkert klemmer over de og så tar jeg det for god fisk og kjøper 2 holdere jeg da ;)

Sender du kontoinfo og sånn på PM?

Skrevet
Har du mulighet for å teste det da? Du kjenner sikkert noen som har nye skilter...

Passer på nye skilter ja, de med flagg.... Trodde du mente gammle ;D

Har selv med flagg :x og det passer det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...