AlXz Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Ønsker å kjøpe en fungerende vifte til varmeapparat med ac. Fint om den fortsatt står i bil og kan testes.. Til e36 med manuell ac Mulig det passer fra de med digital ac/klima også? Er ihvertfall doble plast-skolver på denne.. Thx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 jeg har en, den virker og er til ac. 1000kr, send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 Pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 OPP! Noen i nærheten som har?? Min stoppa helt nå, og vil ikke starte.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 min ligger her ennå klar til å sendes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 Ser først om jeg finner noe nærmere Men thx anyway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Ser først om jeg finner noe nærmere Men thx anyway Hva med GS? kjøpte min ny til E30n for 850,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 GS: Alternativ vare: Pris 4.321,44 kr Koed: 1.883,751 Dritt der her.. Har akkurat byttet komplett varmeapparat. Men så ville ikke vifta så mye tydligvis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå