jokern88 Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 Har fått et problem på min 528 nå.. Begynte med at jeg ikke fikk låst opp bilen med knappen på nøkkelen, prøvde deretter å låse opp bare bakluka med sentrallåsen, og da fikk jeg plutselig åpnet alle dørene med den andre knappen. Så ville ikke passasjerdøra foran opp på grunn av den låsemekanismen i karmen der hadde fryst.. Holdt da døra inntil for så å låse bilen, og etter det ville ikke denne døra opp igjen.. Frykter jeg har gjort noe fryktelig dumt her nå. Noen som vet hva jeg kan gjøre..?
Sjøbuse Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 få varme i bilen om du ikke har gjort dette. gjerne utenfor bilen også. inne i varmt rom så hele bilen er over frysepunktete er nok det beste. og kanskje re programere nøkkelen i bilen.
Sjøbuse Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 Her er guiden for å programmere igjen nøkkelen: 1:Nøkkel i tenning, vri til postisjon II (rett før starter bilen) og ta ut igjen. 2:Hold på "lås opp" knappen, mens en trykker 3 ganger på "LÅS" knappen. 3: Bilen kvitterer med å låse og låse opp igjen! Gjenta nøkkelen nr. 2 i samme prosess. Prosedyren må vare innen 30 sekunder for alle nøkkelene. nøkkel 2 trenger ikke å settes i tenningen før man trykker.
jokern88 Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Skrevet Desember 13, 2009 Da skal jeg prøve på det, får håpe det virker.. Takker for svar
bjalle Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 Fryser en dør så er noen bøtter glovarmt vann en nødløsning,har reddet meg fra å komme for sent på jobb flere ganger,er det minusgrader så kjør med så mye varme du orker i bilen,det holder dørene tørre innvendig.Anbefaler også å ha en fuktball som trekker til seg fuktighet i bilen om vinteren,koster en femtilapp på biltema.
jokern88 Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Skrevet Desember 18, 2009 Jess, endelig gikk den opp igjen.. Full varme ca 40 min i bilen, så plutselig hørte jeg et lite knepp, akkurat når jeg egentlig hadde gitt helt opp og skulle til å stoppe bilen igjen.. HERLIG
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå