Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

gamle bilen min, http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=116336&highlight=

ble stjålet fra sin nye eier mellom i går og i dag. Bilen befant seg i Tønsbergsområdet, og var låst.

Bilen er veldig enkel å kjenne igjen, og heller ikke noe normalt attraktiv bil, så jeg personlig tror at den som har stjålet den vet utmerket godt hvilken bil det er snakk om.

Dersom noen får tilbud om M5 deler, brembo bremser osv ber jeg om at dere gidder å gi en liten lyd, så det går an å få sjekke hva det er. Har ikke problem med å kjenne igjen delene jeg har skrudd av og på så altfor mange ganger. I tillegg så er vel dette den eneste e34 i kongeriket med dette bremseoppsettet.

og til slutt, FORDØMRA KJELTRINGER!! uoppdragne drittunger, hva skjer med at folk ikke makter å lære barna sine forskjell på MITT! og DITT!

skulle noen se bilen på vegen kan dere gjerne ringe meg! (nr står i annonse), den går unormalt godt til å være dieselbil (ca220hk) og ryker fælt. Går stygt på tomgang.

om noen gir tips som leder til at den blir funnet så skal dere ikke se bortifra at det vanker dusør. Skal ikke love noe på vegne av eier, men jeg er ganske sikker på at en vil bli bra belønna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...