NeonMuffler Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 vil sjekke interessen for et originalt komplett mtech2 kit til e30 2dørs. alt følger med utenom vingen. dvs frontfanger, bakfanger og alt av sidepaneler. dette vil være tilpasset E30 Pre-facelift. det er snakk om å selge det "ferdig" til lakk, kun sliping og lakkering som trengs. dvs at sprekker og alt blir reparert og lagt fyller på ALLE delene. men vil sjekke interessen før jeg begynner... for det er endel jobb på kittet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 hva ser du for deg i pris a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 ja det er det da, litt usikker på hva man kan få for dette, men har sett svensker som selger ålreite kitt til 8000kr så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer327tic Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Tror folk må ha ett bilde av dette på bil først for og se passform og slikt før interessen melder seg. Men dette skal jo i utgangspunktet ikke være noe problem og bli kvitt hvis prisen er grei nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Hører mye skryt av Duraflex kittene. Mener de har både mtech 1 og 2. De er jo heller ikke så dyre. Kan sikkert få kvantum rabatt. Er interessert selv. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-3-Se ... ccessories Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 tror du har misforstått litt:) jeg har alt mtech2 kittet, men lurte på om jeg skulle fikse det istand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå