repps Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 Hei, sliter veldig med å få tak i låsebolt verktøy til mine felger. Har prøvd med grisepikk og bor. Fikk ut en. Legger bilder ved av den. Hullet i midten er boret selv til grisepikken. Er veldig takknemlig om noen vet hvor jeg kan få kjøpt denne. Evt. om du har, og er bosatt på karmøy\haugesund, så jeg kunne lånt den to minutter
turn-in Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 En dekkforhandler skaffer. De er kodet, så en annens nøkkel av samme type vil ikke passe. Det du evt. kan gjøre er å stikke innom et verksted og be de prøve å løsne dem med trykkluftmeisel.
Marius_e30 Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 prøv å sveise på en bolt på utsiden av låsebolten, er nok den enkleste og minst kompliserte måten å få slike ut på
drunken' Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 Bytt de type låsebolter med en gang du har fått dem ut, er no' forbanna dritt!! Jeg fikk av mine ved å slå ei pipe som var litt for liten uttapå den tappen som stikker ut.
repps Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Skrevet Desember 15, 2009 Ok, 12mm sitter ikke skikkelig, 11mm går ikke innpå. Nei lenge siden jeg har vært borti noe så irriterende.
eirik845 Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 Ok, 12mm sitter ikke skikkelig, 11mm går ikke innpå.Nei lenge siden jeg har vært borti noe så irriterende. 11 går inn på med hammer vis den ikke treffer felgen.. vis ikke hammer funker, så funker slegge
Bonden Skrevet Desember 17, 2009 Skrevet Desember 17, 2009 Stort sett har jeg fått opp alle problem låsebolter ved å slå KRAFTIG med minst kiloshammer på hodet på låsebolten eller på en kraftpipe til muttertrekkern som bankes innpå bolten,felgen klemmes litt sammen av dette og ofte er bolten nesten helt løs etterpå.
TheBirg Skrevet Desember 18, 2009 Skrevet Desember 18, 2009 Jeg hadde brukt 12-kantpipe om du absolutt må slå på noe med makt. Den er ikke fullt så tight som en 6-kant pipe. Husk og slå med omhu, må du bruke slegge kan det ihverstefall gå utover hjullageret da det bli stor påkjenning fra siden som et lager ikke er laget for under stillestand. Bare et tips. (Forøvrig er det sjelden det skjer noen skade, men muligheten er der)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå