andreee Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Hei. Da vurderer jeg å selge prosjektet mitt da jeg vurderer kjøp av leilighet. Info : Motor : 525TDS veiv Mahle Lavkompstempler med nye ringer (84,5mm) Nye lager i motor O-ringet blokk + honet cylindre Ny regreim +strammer Sveiset kjølevannskanaler i toppen og planet Nyslipte ventiler Nye vippearmer Ny kamaksel Og selfølgelig ARP-bolter ny olje pumpe m21 disel tilnærmet ny vannpumpe Det er 130mm m20 råder Veiva ble polert før montert. komp 8.5:1 Priser: Stempler og ringer 5000kr Borring av blokk 1000kr Honing 600kr Sveiset topp 1000kr Planing av topp 700kr Tds veiv 2000-3000kr (pluss hylse fra ppf) 300kr 130mm råder ?? (rimelige) Nye vippearmer 1700kr Ventil tettninger 150kr Ny kam (veit ikke hvordan kam det er) ca 2000kr Lager (rammelager å rådelager orginale) 1500kr Nye rådebolter 504kr Nye bolter til rammelager 168kr Reg reim +strammer 150kr Slipesett bunndel 430kr Ny disel oljepumpe 1423kr Topp pakning + arp bolter 2700kr O.ringet blokk 1800kr Grenrør (hjemmelaget i svartstål) ca 3000kr Wastegate Hks kopi 1000kr Kopi turbo (bremset 338 hjul hk på en 2,5 liter 7:1 i komp ved 1,4 bar) ny pris ca 3500 Vannpumpe (brukt men kun gått 10 mil) ny pris 700kr Sum totalt: 31625kr. Understell: Orginalt ser ut som det er forhåldsvis nye dempere bak de er blåe vet ikke hvilken stand dem er i. Er tromler bak men følger med nylakka bremsekalipere med klosser. Nye bærearms foringer både i bakstilling og forran. Nye motor/växellådskuddar,silentblock och diffbussning. Girkassen er en getrag 260 (mener jeg det var skal få sjekket opp i dette) mente ivertfall den holdt effekten som jeg skulle ha i denne motoren. Innvendigt ; 2 bøttestoler Merke Momo , ene har fia godkjenning 1 år til. Også helbur fra Pedersen Racing følger med, Rallybur. 5 og 6 punkts belter av sabelt. Følger også med ett Haltech e6x sprut ferdig merka med ledningsnett , som det ligger ett gatemap på. Ang rust så har den 3 rusthull innvendigt (de kan jeg sikkert få sveisa før evt henting) Rust i hjulbuer bak. 2 småhull i motorrom de har jeg bare lakka over Da karroseriet aldri sto prioritert på denne , bare å få den brukbar. Så er det en skade bak etter vi skulle få den inn i garagen . Helt ny clutch følger med som holder også effekten. Har også servo ledd så det går ann å få brukt e36 tannstang for kortere styring. Bare å spørre. Pris bud over 43 000 bud under blir ikke vurdert. Bilen er ett prosjekt, kan leveres trillbar så det går an å få den på en henger. Kan ta delebetaling i crosser/felger evt andre småting. mvh André 91648820 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2009 Bumper denne. kan byttes i e36 ikke noe jalla greier. mvh a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 Bilder? hva skal til for å få den kjørbar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2009 bilder kan jeg fikse , var ute å monterte nye motor fester idag , imorgen forhåpenmtlig vis får jeg festa motor og framre travers om jeg får ut foringene og festa nye da begynner den å bli trillbar. Kjørbar må en koble sprut ++ mvh a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2010 Bumper denne , clutch er komt i hus samt nye foringer til det meste av understell. Begynner å bli monter å kjør nå. Jeg vil enda selge men jobber litt å litt på bilen. blir snart lagt ut på autodb. mvh a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Er det btw coupe eller sedan? Eller er det bare jeg som er blind? ^^ Mulighet for å komme å sepå den? Skal muligens selge bilen min på mandag, og viss den blir solgt, blir kanskje din litt intrsang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 Det er coupe selvfølgelig .. Ja er bare å komme å se men vær obs på att det er PROSJEKT ikke noe ferdig bil . mvh a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Hvordan er skiltmulighetene på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 Fult mulige, derfor jeg ikke har sveisa i buret slik att ny eier kan evt lage halvbur da dette er mulig å få godkjent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 Da er fuel cell med fittings i hus samt intercooler pris steget med 3000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Ktm 450exc six days interessant? (gått 95 timer) Hva skal du ha felger til? har litt forskjellig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 selger vel ikke motor løst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 JulianS : Er det med skilt eller uten? Hva er sykkelen verdt? Tja felger kan være det meste, gjerne 4x100 felger. MrE30: Jeg kan sikkert selge deler løst også ja om det er interesse for det. Jeg klarte også å kondemnere bruksbilen min igår så da er jeg på jakt etter ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Uten skilt... glemte å skrive at det er en 04 modell:) er verdt 35k+ men de er ikke så lette å få tak i så er lettsolgt... Står på pigghjul nå, endurohjul følger med... Dette er evi gromt leiketøy sommer som vinter, å krever lite vedlikehold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 pris på hele motoren?PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå