^th0mas^ Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 Er det noe enkel måte å fjerne knirkelyden fra clutchen? Lyden kommer etter jeg har trådd inn clutchen, og når den nesten er helt ute.
Flua Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 Vil tippe det er utløserlageret som lager denne lyden, du må i tilfelle bytte det. Noe som er ganske mye jobb
^th0mas^ Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Skrevet Desember 14, 2009 Sjitt da. Overlever heller med litt knirk istedet for å måtte skru en hel masse. Hadde håpet det kanskje var et sted man kunne sprute på litt olje.
maartn Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 Det er nettop det du kan. Spray litt WD-40 f.eks bak pedalen, sitter ei fjær som holder igjen pedalen.
mspec Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 trur dette er litt hips om haps..vet mange som har hatt akkurat dette problemet inkludert meg selv,mens mesteparten ikke har klart å bli kvitt knirkinga etter litt spraying hær og dær..men når det er sagt så er det også et par stk som har blitt kvitt knirkinga..
OLEZZ Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 Det er ihvertfall ikke utløserlageret. Det knirker ikke akkurat. Du hører jo om lyden kommer fra pedalen. Hvis det gjør det, så er det bare å spraye med noe som duger. wd40 holder i 1 dag.
maartn Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 Jeg brukte WD-40, og det holdt et halvt år. Men ja, finnes selfølgelig fetere stoff!
Scampi Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 Har du vandring til sidene på pedalen? Isåfall er det en foring som er litt sliten, vanlig feil på E36.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå