cabthors Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 hei jeg har kjøpt meg en e30 coupe 320i sein 85 modell! den virker veldig bra men lurer på om den har litt høy tomgang? er det noen måte stille tomgangen litt ned på? får ikke sett hvor mye turtall den har for den er treig på turtalsmåleren kan det være noe elektrisk? mvh thomas[quot
^th0mas^ Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 Sikker på at ikke gasswire er litt stram?
E30 er tingen Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 Bytt alle vakuum slangene... kaldstart turtallet på gamle 6ere er høyt... men blir lavere når motoren er varm... min ligger på 1200 - 1500 rpm når den er kald men når den blir varm så ligger den rundt 850 -900 rpm... det er et filter eller noe på slangen ned til vakuumen til fordeleren dette filteret pleier å gå i stykker... jeg kjører uten og det går helt fint Hjelper også og stille fjæren i Luft mengdemåleren din da denne blir det slakk i oppigjennom årene
cabthors Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Skrevet Desember 16, 2009 okay de fleste slangene er nye i motoren så tror ikke det er det eller kan vøre det filteret meen kan det være noe annet?
MrBroFlow Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 Bytt alle vakuum slangene... kaldstart turtallet på gamle 6ere er høyt... men blir lavere når motoren er varm... min ligger på 1200 - 1500 rpm når den er kald men når den blir varm så ligger den rundt 850 -900 rpm... det er et filter eller noe på slangen ned til vakuumen til fordeleren dette filteret pleier å gå i stykker... jeg kjører uten og det går helt fint Hjelper også og stille fjæren i Luft mengdemåleren din da denne blir det slakk i oppigjennom årene Hvordan stiller man fjæren i luft mendemåleren?
cabthors Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Skrevet Desember 16, 2009 hehe okay er det det på toppen av luftmengdemåleren? for det er limt om jeg ikke husker feil?
ehrnst Skrevet Desember 17, 2009 Skrevet Desember 17, 2009 sikkert det "H-krysset" under innsuget som har hengt seg litt. du kan også prøve å justere på den skruen som sitter på innsuget, mot torpedo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå