Bjanne Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 Hei, jeg må bytte startern på 318'en min, og der var det jævli trangt fant jeg ut, så den timen jeg satt av til å gjøre det holdt ikke.. så jeg lurte på om noen har noen stalltips til raskest mulig å få byttet driten på ? hvilken retning man bør ta den fra etc. hadde vert knall i hvertfall
^th0mas^ Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 Raskest vil være å få den på verksted. Rett utstyr og folk med erfaring vil nok være det beste. Tro meg, å bytte starter på både E36 og E46 tar TID, spesielt dersom du ikke har gjort det før. Vet ikke om det er samme greie som på E36, men der måtte jeg ta litt over, litt under, fjerne innsug osv. Var ingen form for hurtigløsning. :S
Bjanne Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Skrevet Desember 14, 2009 Raskest vil være å få den på verksted. Rett utstyr og folk med erfaring vil nok være det beste. Tro meg, å bytte starter på både E36 og E46 tar TID, spesielt dersom du ikke har gjort det før. Vet ikke om det er samme greie som på E36, men der måtte jeg ta litt over, litt under, fjerne innsug osv. Var ingen form for hurtigløsning. :S ja jeg har byttet på e36 et par ganger, og det er et reint helvette. og ser ut til å være samme driten her, men hadde håpet det var noen som hadde noen lyn triks så det ikke gikk alt for mange timene
Ivanrogov Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 Ligger en guide på autopower.se! Men dette tar tid, av med innsug osv. Betalte 1800kr for arbeid da jeg ble nødt til og skifte på min E46 318i.
Bjanne Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Skrevet Desember 15, 2009 Ligger en guide på autopower.se! Men dette tar tid, av med innsug osv. Betalte 1800kr for arbeid da jeg ble nødt til og skifte på min E46 318i. Thank youuu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå