M30Punk Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Har kjøpt en e32 735i spærre,men den er mindre enn e34 535 diffn,litt kortere å. Får jeg brukt denne på e34'n? isåfall hvilket lokk må jeg ha? Se på bildene så ser dere forskjellen,den minste er ifra e32 735i,å den største satt på e34 535'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 Ingen som kan hjelpe meg her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2009 Sitter her med ei sperre jeg mest sannsynlig ikke får brukt da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Den fra 735'en er en 188-diff og den fra 535 er en 210 diff.. Gjorde samme tabbe selv da jeg skulle bytte diff på en E32 750, som har den store, og fikk diff fra en 735. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 ok? da er det 2 differ på e32? kunne ikke skjønne dette for eg sitter med en e32 diff som ser så og si lik ut den til venstre på bildet her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Jepp, mener skillet er ved facelift. Og 750 har hatt den store hele tiden. Flens mot mellomaksel er lik, og det er vel flenser mot drivaksler også, så det kan gå. Bare å prøve det! Tar jo liksom 15min å finne ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2009 Jepp, mener skillet er ved facelift. Og 750 har hatt den store hele tiden. Flens mot mellomaksel er lik, og det er vel flenser mot drivaksler også, så det kan gå. Bare å prøve det! Tar jo liksom 15min å finne ut. Greit nok at flensa til drivaksla å mellomakseln passer innpå,men diffn er fortsatt for kort,vil si at drivakselflensa blir lengre fremover,da blir det brytning på drivaksla noe som sikkert ikke er noe særlig. Han kan få den igjen som jeg kjøpte den av,han som sa at denne passer på 535,jeg skal ikke ha denne. Gidder ikke "mekke" til noe som egentlig ikke er ment for å sitte der. Skal ha det i orden når jeg først gjør dette,gjort mye med bilen nå så alt skal være sånn det skal.Noen som veit om en bra sperre til 535? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2009 ok? da er det 2 differ på e32? kunne ikke skjønne dette for eg sitter med en e32 diff som ser så og si lik ut den til venstre på bildet her... Har du sperre som passer min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Skulle ville tro det ja,MEN denne kjøpte eg til min 735 da dem eg har der uler litt ved gassSLIPP! ikke ved kjøring. fult brukende og virker som den skal. har ikke sjekket olje eller noe. den kan du få billig om du er intr. Men igjen kunne du ikke satt sperredelen over på din klokke? eller er den knekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Jepp, mener skillet er ved facelift. Og 750 har hatt den store hele tiden. Flens mot mellomaksel er lik, og det er vel flenser mot drivaksler også, så det kan gå. Bare å prøve det! Tar jo liksom 15min å finne ut. du ser jo på bilde 1 og 3 at dette vil være ett problem da avstand mellomaksel\drivaksler ikke er lik. du må iallefall ha en lenger mellomaksel.. eller overser eg noe viktig her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2009 Jepp, mener skillet er ved facelift. Og 750 har hatt den store hele tiden. Flens mot mellomaksel er lik, og det er vel flenser mot drivaksler også, så det kan gå. Bare å prøve det! Tar jo liksom 15min å finne ut. du ser jo på bilde 1 og 3 at dette vil være ett problem da avstand mellomaksel\drivaksler ikke er lik. du må iallefall ha en lenger mellomaksel.. eller overser eg noe viktig her? Gidder ikke sette på noe som ikke er helt som det skal være,uansett om den bare uler v gass slipp,tror ikke innmaten i den lille passer over i det storehuset nei. E32 diffn er i veldig bra stand,sitti på en automat så den har levd et slaraffen-liv ifølge forrige eier,tight å fin å ser bra ut inni..men hjelper ikke når jeg ikke får brukt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 mener dette skal passe. men uansett skjønner eg deg. du kan få kjøpt min, men vill ha litt for den. er 25% men det er vel vanlig. kommer fra en 90 modell, km er 168k 735ia. gammel RIK man som satte den ned til sønnesønn men der ble det en riskoker av en eller annen sort... så tigt og fin uten noe ulyder. gi meg ett bud så ser vi. men går den "jøtul 606en" og sende pr post? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå