jensemann23 Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 Har noen nye piggfridekk på passaten, og 1 år gamle Hakkapelita 4 piggdekk på bmw-en. Lurer på hva som er best på passaten da det er den jeg bruker mest, må evt legge over piggdekka fra bmw-en, men er ikke sikker på om det er noe vits i? Er jo lite rent snøføre her jeg bor, enten er det bart eller holke:p
bmwkizn Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 Er det mye is og holke så hadde jeg uten tvil valgt piggdekk
jensemann23 Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Skrevet Desember 14, 2009 selv om de er gamle? Er faktisk 2 år gamle når jeg tenker meg om. kjørt 2 vintre. Men nesten alle piggene er fortsatt på plass da.
bmwkizn Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 Kommer jo litt an på slitasje også. Tidligere bodde jeg på Heimdal,der var det mye snø.da kjørte jeg bare piggfritt. Etter at jeg flyttet hit (skatval) så spurte jeg på Tevo dekk hva som var best. Og her er det samma føre som ut til deg om vintern, bare holke og is. de anbefalte meg uten tvil og kjøre med pigg.
Tony Bardalen Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 Enten bart eller holke? tjæ... på ene bilen min har jeg noen 3 sesonger gamle piggfrie dekk. Har godt med grep enda, så tror ikke det er noe problem jeg
TheBirg Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 Mitt beste tips er, kjør etter grep, forhold og føre. Og husk å hold avstand til bilen forran. Med og uten pigg, nytt eller gammelt er det ingen fasit svar på, den fasiten har føreren i sin kjørestil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå