soundasia Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Hei, JEg har en X3 2004 modell med professional Navi. Bestilte en kit fra Bavsound.com som jeg skulle koble til bilen for å kunne koble til min iphone slik at jeg kunne se sangene på naviskjermen og styre med rattet etc. Men så fant jeg ut av at bilen min ikke har den nødvendige kablingen som jeg skal koble til den kit'en jeg fikk fra Bavsound. Skjønte at de bilene i usa er spekket med kabler fra cd spiller og inn i bunnen av midtarmleneren. Men min er er desverre ikke det. JEg har forsøkt ganske mange steder for å få tak i kabel som er ment for cd veksler slik at jeg kunne koble til den 3 og 6 pins kabelen inn i den cd veksler hunn kabelen slik at jeg allikevel fikk brukt den. Men det er ikke så enkelt, derimot helt umulig å kun få tak i kabelen som er ment for cd veksleren.. Er det noen som vet hvordan jeg kan få løst dette? uaktuelt å kjøpe en veksler pakke til 6000,- for å løse dette.. men kanskje noen her inne vet om en bedre ide? Er dritt lei cd'er i bilen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 www.gsbildeler.no har disse kablene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå