N911 Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 kunne gjerne ha tenkt og skaffe en e30 316-318 og komventere den til 318 is noen som har en "smørbrød" fra a-å liste om hva jeg trenger til dette bygget
635csi Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 Dette er meget enkelt. Motor er bolt-on med tanke på motorfester og motorkontakt, sålenge du har en motor fra e30. Du bør sveise inn fester til coilene ca der de skal stå på en original 318is. Eksosanlegget passer ikke fra vanlig 316/318, så det må du også ha fra en 318is. Kort og grei liste dette, hehe
N911 Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Skrevet Desember 15, 2009 er det ikke noe og gjøre med bremser da ? tenker på bak bremsene? gir kasse da lika bra som is? og lednings nett helt likt?
635csi Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 Alle E30 Touringer har 325-understell (skivebremser bak), så du trenger ikke tenke på oppgradering av bremser Girkassen skal være den samme ja mener jeg. Den passer hvertfall. Ledningsnettet er også bolt-on, såfremt du har den runde motorkontakten.
Hauso Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 har ikke alle e30 316-18 den runde motorkontaken? Eller Hvilke årsmodeller har det/ har ikke det? Har hørt at det er meget greit å bytte til is. Du trenger vel motor, hjerne, lmm?, og muligens litt av ledningsnettet. Aldri gjort det før, men hvis du søker, så ligger det hævver av tråder om dette:) Lykke til!
635csi Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 Jeg har gjort dette selv, og det er faktisk så enkelt som det høres ut som ja Bør riktignok kjøpe en motor som er komplett med ledningsnett, coiler, hjerne og alt tilbehør da, helst med komplett eksos også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå