M30Punk Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 Skal iløpet av noen dager nå få kobla opp ms2 på 535'n om jeg får med noen kyndige på dette..men lurer på om jeg kan bruke orginale lambda hullet i eksosn til bredbåndlambda'n? Eller om dette bør plugges å sette den et annet sted?
M30Punk Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Skrevet Desember 15, 2009 klart du kan Så fint a gitt da blir det å begynne på dette snart..prøve å få litt hjelp til dette for har ikke full kontroll på dette sjøl
M30Punk Skrevet Januar 1, 2010 Forfatter Skrevet Januar 1, 2010 Da har resten jeg trengte til sprutet kommet,skal på høggern å finne tps på mandag,noen som er int å hjelpe med dette mot betaling selvsagt..
M30Punk Skrevet Januar 1, 2010 Forfatter Skrevet Januar 1, 2010 Ingen med kunnskaper om elektronik som kunne hjulpet
ehrnst Skrevet Januar 1, 2010 Skrevet Januar 1, 2010 Hva trenger du hjelp til? Er det motronic 1.3 som sitter orginalt på bilen, den med 3raders 55 pim ecu?
M30Punk Skrevet Januar 1, 2010 Forfatter Skrevet Januar 1, 2010 Trenger hjelp til hele opplegget egentlig,er tre raders kontakt på orginale hjernekontakten ja..skal den brukes sammen med MS-sprutet? Hva skal brukes av det orginale å ikke
M30Punk Skrevet Januar 1, 2010 Forfatter Skrevet Januar 1, 2010 Ble fortalt at dette var kun det jeg trengte som på bilde lengre opp for å kjøre dette på en sugemotor,lufttemp-sensor,tps(skaffes til uka)å innovate bredbåndslambda som jeg å har her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå