NSR Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Har et sett hele og pene orginale frontlykter til E39 Sedan som kan selges. Kom med bud på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 Pris? Ønsker bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 200,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 200,- Kom med seriøse bud eller la vær å kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Kan du heller ikke si en minstepris, så jeg slipper og gjette meg frem til hva du forventer for dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 Kan du heller ikke si en minstepris, så jeg slipper og gjette meg frem til hva du forventer for dem? Bud over 1500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruf0 Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Er det med AE eller original med vanlig parklys? Linselykte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 Er det med AE eller original med vanlig parklys? Linselykte? Er uten AE mener jeg. Kan ta bilder av dem i morgen og sjekke om det er linselykter eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruf0 Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Hadde vært toppers har lyst på AE, men må være minimum linselykter, da jeg har ettermontert xenon.. også vil jeg ikke ha oransje glass! er det på min så.. ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 Hadde vært toppers har lyst på AE, men må være minimum linselykter, da jeg har ettermontert xenon.. også vil jeg ikke ha oransje glass! er det på min så.. ^^, Er oransje blinklys på disse også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruf0 Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Okei, det va synd.. men lykke til med salget da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå