540mirra Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 heisann sveisann. jeg har en 1988 e30 318 som jeg har bygd om til 325. å etter jeg byttet motor sluttet varmeapparatet å funke. har satt direktestrøm på vifta å den funker. bytta bryter, motstand å sett igjennom alle ledninger å ingen brudd. noen her som vet hva som kan være galt? også fungerer ikke turtelleren etter jeg byttet motor. hva må gjøres? håper på positive svar kristoffer
Hauso Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 Turteller må byttes, da det er forskjell på 4'er og 6'er. Ville bytta instrumenthus like gjerne. Så får du hele greia tilregna 6'er. Sikker på at varmeapp. er koblet riktig til?
540mirra Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Skrevet Desember 18, 2009 oki. takk. jupp det fungerte når jeg parkerte for motorbytte. var ferdig å ingen vifte. rørte ikke noe annet en motorledningsnettet.
Heen Skrevet Desember 18, 2009 Skrevet Desember 18, 2009 Sjekk innslaget ditt på starteren..der har du en kabel som går fra starter til varmereg, da tenker jeg det ordner seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå