OLEZZ Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 Noen som vet hvor jeg enklest kan koble på en bryter som må på for at bilen skal starte? Jeg har hatt av dekselet under rattstammen og det er jo endel kabler ut fra tenninga. Mulig å bruke den fra startern kanskje? 93 525.
hanskr Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 er det tenningslåsen som er gåen ? om du skal ha start så treng du straum på kontakt 15 = tenning 30 er ho vedstraum ( der du tar styre straum frå 50 = startmotor om du har straum til 15 og 50 så skal blien starte men då vill mest sansynleg lite av den andre elektronikken fungere ...
OLEZZ Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Skrevet Desember 16, 2009 Bilen starter den nå, men vil ha en ekstra sikkerhet mtp tyveri. Det har sinne grunner kan du si.
hanskr Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 ahh, eg forstår du kan jo sjå om du finn kabelen som går til 15 på baksida av tenningslåsen. så montere ein bryter der som bryter strømen som går fra tenninga. då vil du ikkje få start før du setter bryteren på va det eit betere svar ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå