maartn Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 Spesielt i passasjerstolen knirker det godt når folk sitter der. I svinger, humper osv så blir det ekstra mye. Noen som har tatt ut stolene og evnt. smørt fjærene eller lignende for å fjerne knirk? DIY!?
Glenno Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 Jeg tror knirket du hører er fra sete og midtkonsolen. Iallfall er det slikt på min. Nå er jeg ikke så høy så sete er satt et stykke fram og langt ned. Blir borte når jeg legger noe imellom eller drar sete helt tilbake.
maartn Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Skrevet Desember 16, 2009 Nja, passasjersete er faktisk litt løst på ene siden. Selve seter er løst fra stolen på en måte. Må skru det ut og se litt tror jeg.. men er jo så forbanna kaldt om dagen!
BlueM Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 Hadde knirk i E90'en vår som holdt på å gjøre med tussete. Viste seg at det var festet til sikkerhetsbeltet som gnikket mot skinnet på setevangen. Vasket med litt grønnsåpevann og det har vært tyst siden.
maartn Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Skrevet Desember 16, 2009 Ok, takk! Skal gå over setene og smøre de med riktige midler uansett, så satser på ting forsvinner da.
Glenno Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 Nja, passasjersete er faktisk litt løst på ene siden. Selve seter er løst fra stolen på en måte. Må skru det ut og se litt tror jeg.. men er jo så forbanna kaldt om dagen! Er ikke ene skruen som sete er festet til i gulvet da? sitter 2 skruer bak. Foran er det hempet på.
maartn Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Skrevet Desember 16, 2009 Tviler litt på det, men skal ta en titt i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå