marius-82 Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 Hvor sitter denn regulatoren på min bil? Ser at ved min bensintank har jeg en bensin slange og noe som ser ut som ett filter. Den er blegget i enden og jeg lurer da på om denne siden som er blegget skal gå noen plass. Bilen starter og går men jeg har lave pulser på dysene noe som gjør at bilen får for lite bensin og da går dårlig. Jeg er da moderat på gassen da jeg ikke vill skade motoren. Kan det være btr en som gjør at jeg har lave pulser?
FirstPrice Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 Om du har satt lednigene feil på regulatorn så får de ikke vakum, å de spytter bare små dråper. Sjekk hvor bensinledningene går fra fuelrailen..
Turbo-Tommy Skrevet Desember 17, 2009 Skrevet Desember 17, 2009 BTR sitter i enden av fuel railen din. Inne med torpedoveggen på undersiden
marius-82 Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Skrevet Desember 17, 2009 Om du har satt lednigene feil på regulatorn så får de ikke vakum, å de spytter bare små dråper. Hva er da feil??? Kan lite om dette Takk for alle svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå