Gå til innhold

Bytte av språk i talestyring E60

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt meg tysk 530D E60 og lurer på om det er noen som har tips om hvordan jeg bytter fra tysk til engelsk (evt. Norsk) språk i talestyringen?

Fant jo fort ut hvordan jeg kunne bytte til engelsk i teksten men dame som skal høre på meg og snakke til meg ser ikke ut til å kunne noe særlig annet enn tysk.....

Skrevet

Jeg fikk beskjed på bmw at om jeg skulle bytte fra tysk til ett annet språk på min e60, holdt det ikke å bare programere, måtte bytte en modul og det var ikke billig.

Han nevnte faktisk ikke prisen, han sa bare at det kom til å koste en haug. :cry:

Skrevet
Jeg fikk beskjed på bmw at om jeg skulle bytte fra tysk til ett annet språk på min e60, holdt det ikke å bare programere, måtte bytte en modul og det var ikke billig.

Han nevnte faktisk ikke prisen, han sa bare at det kom til å koste en haug. :cry:

Det kan nok programeres ,gjøres vel muligens ved å legge inn ny FA kode.På "eldre" blier som E46-E38-E39-E53 må modulen byttes etter hva jeg har hørt.

Skrevet
Har kjøpt meg tysk 530D E60 og lurer på om det er noen som har tips om hvordan jeg bytter fra tysk til engelsk (evt. Norsk) språk i talestyringen?

Fant jo fort ut hvordan jeg kunne bytte til engelsk i teksten men dame som skal høre på meg og snakke til meg ser ikke ut til å kunne noe særlig annet enn tysk.....

Hei, har nettopp fått engelsk tale , på min 2005 530D. Iflg,bavaria i Haugesund så koster full omprogramering kr 2500. Eg fekk dette med i prisen, då eg kjøpte den. Dette er også ein bruktimportert bil frå Tyskland.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...