Gå til innhold

ny cab kalesje! kjøpes hvor? sonnendecke eller canvas???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! jeg må ha ny kalesje på min e30 cab, jeg har sendt prisforespørsler til de to leverandørene i norge som jeg fant, men så lurer jeg på om det er noen som har erfaringer med disse kalesjene? eller om det er noen som vet om andre leverandører? noen som har fått montert disse på folkelig vis på kalesjeramma selv?

mincabrio.no - canvas (5590+mva) eller sonnendecke (4960+mva)

kalesjeservice.no - sonnenland (5200+mva)

Skrevet

bruker cabrioworld.com til mazdaen, knall kvalitet og RASK levering! har dårlig erfaring med ebay-cabber.. monterte 2 stk for andre i år, lite imponert over passform og materialer..

Skrevet

hmmm., sier du det ja? 285usd(canvas) på ebay mot 563usd(canvas) på cabrioworld, ikke verdt det altså?? gruer litt for monteringa ja, gla i å skru, men dette blir noe nytt!

Skrevet

Snakka med GS bildeler i Trondheim angående montering når jeg hadde E30 cab. De skulla ha ca 5000.- for jobben. bare et lite tips hvis du finner ut at du ikke gidder selv ;)

Skrevet
bruker cabrioworld.com til mazdaen, knall kvalitet og RASK levering! har dårlig erfaring med ebay-cabber.. monterte 2 stk for andre i år, lite imponert over passform og materialer..

Brukte cabrioworld til Mx5n her å :P Knallbra passform. Handla Ebay tak til E30n..... det ble ikke montert for å si det sånn!

Skrevet

var det så ubrukelig altså? man kan bynne å lure når det var så billig da.,., men hvilket stofftype ville dere anbefalt da? sonnedecke eller canvas?? sonnedecke var visst til land med mere sol og canvas tålte mere dritvær?? tror det blir handlet fra cabrioworld ja, men det gikk greit å få betalt og sendt det hit da? paypal er visst anbefalt? koster det sånn ca 75usd å få sendt det hit??

sender med et bilde av gliset å jeg! :)

i4fmyp2rt8dxr0ouklrw.jpg

Skrevet

Det du må passe på er at du får tak i den som er av OEM kvalitet, eneten du kjøper fra E-bay eller ikke. Har selv kjøpt fra Ebay og det er såkalt sonnenland, dvs den samme som blir solgt her i Norge. Denne kallesjen har bra passform og kostet kr 2430 kr levert på døra. kunne også kjøpe en der som var vesentlig billigere, men det tror jeg ikke er så lurt.

Skrevet

"stayfast" kalte cabrioworld det jeg kjøpte til mx-5'n min, ingenting å utsette på kvaliteten! har holdt flott de 2 sommerne og en vinter jeg kjørte med den, men blir bytta igjen nå når jeg pusser opp bilen (var litt for tidlig ut av en garasjeport, butta oppi :P )

ang. levering og betaling, jeg brukte rett og slett visaen en tirsdags morgen, hadde pakka på døra torsdags kveld, så ingenting å utsette på leveringstid heller :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...