Gå til innhold

Kulde, nå står bilen. Hva kan være galt?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Da var det fikset, var ikke verre enn at jeg måtte ha nytt batteri. Må si den orginale Bmw batteriet har holdt en stund nå. :D

Sjekket batteriet først på statoil,ble konstantert at den er "heilt stein dau, ikkje engang i koma" :lol:

kom ikke med det siste: Med andre ord - originalt bmw batteri fr a1992 - 2009 o_O} sterk kvalitet!

Hva mener du? Skriver jo at batteriet har holdt lenge,siden det er orginalt batteri, dvs den må ha stått på siden 2002 og nå snart år2010, så syk holdbarhet. Kjøpte bosch batteri nå.

Skrevet

du kan bruke start kabel med beskyttelse for elektronikk :-) de selger det hvertfall på NAF.

Anyways, jeg ville styrt unna biltema batteri som ble nevnt, hadde mitt i 6 måneder, så gikk det konken. Ringe BMW forhandler og spurte va de brukte, var enten orginalt fra bmw eller varta. så stakk å hentet meg et varta batteri siden de ikke hadde noen orginale på lager, ingen problemer siden.

Skrevet

Tror det er brukbar kvalitet på orginalbatteriene i BMW ja. Da jeg solgte E39'en min så sto fortsatt orginalbatteriet i - og da var bilen 11 år gammel. Siste vinteren startet den uten problemer i -27 grader - og det var en 525 tds, så jeg regner med at det gikk "litt" strøm til gløding også...

Skrevet

Ja virker som de fleste er enstemmig på at bmw batteriet har syk holdbarhet :D

Inntresant artikkel Deep dish. Så da er det vist bare tull å vas da,hehe :lol:

Har kun selv brukt jumpstarter de siste årene. For jo disse for 300kr nå, lett å ta med og bruke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...