Gjest Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Her har jeg rotet fram ett par gamle bilder av min e21 323i som jeg bygde om til 335i. Denne hadde org diffbrems og e30 m-teck stoler bla. Kjemepe artig bil som jeg renoverte når jeg var 18-19 år. Drifte venlig førstebil Når jeg kjøpte den var den sånn. Var dårlig i lakken og full an rust: Så ble den slik etter en stund. Hadde det vert nå så tror jeg att jeg hadde droppa den gråe catkillern.Men jeg var da 18 år og hobbyråner den gangen Så ente det slik... En kamerat skulle prøve bilen, fikk skrens og turen ente i grøfta og rett i bergveggen. Men men.. Shit happens Dette er di eneste bildene jeg har av denne desverre. Var jo lenge siden dette, fans jo knapt kamere den gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Det var en flott e21! Trist at det endte slik, men slik er det noen ganger dessverre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Grom e21... lyst på en e21 selv... og ble ikke mindre keen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillen Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Grommeste fronten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Rå E21 Den tunellen ser kjent ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 litt artig og sjå den igjen:)husker eg skulle egentlig bytta den til meg ein gang,men blei ikkje nåke av:)va tøff den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Aaahhhh,se der ja... Synd det enda slik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Det VAR en stilig E21 ihvertfall da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Jonas: Det var i oppdølstranda det hente ja. Thoresen: Skulle du bytte til deg denne? Husker ikke riktig. Kjell rune som hadde den warsteineren skulle kjøpe denne. Var på tur til molde for og bytte bil det smalt Savner denne bilen. Mye mulig e21n jeg har nå kan bli ganske lik utsendemessig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Fant ennå et bilde av denne bilen før den forlot verkstedet på Prærien: Dumt denne bilen fikk en sånn skjebne. Hensiktsmessig med E21 335i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 takk Eivind!. Ja det var veldig hensiktsmessig Det var synd ja. Men det er bare og lære att framtung e21 med 218 hk og diffbrems ikke er til og spøke med i våte svinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Sifra hvis du trenger BBS frontspoiler da Har en liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Jeg har 2 liggende selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Blir nok litt skeiv vektfordeling ja, hehe Du husker sikkert denne også? Første 335i-prosjektet på Prærien: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1979 633csi Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 mener og huske den var til salgs i motorbørsen for en del år siden? var iværtfall rå av utseende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå