Sondre92 Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Skrevet Desember 21, 2009 har tenkt litt på å ta den på verksted, for jeg har ikke peiling på bil i det hele tatt:P men lærer av å gjøre ting selv Men jeg leste litt i en annen tråd her om en som hadde en bil som fuska, å han sa den rista veldig og gikk ikke på alle sylinderene, min rister og noe jævlig og pappa sa han trodde den ikke gikk på alle sylinderene. Kansje det som er problemet da?:S
Sondre92 Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Skrevet Desember 22, 2009 Var ute å bytta plugger i stad, når jeg skrudde ut den ene pluggen kom det røyk ut:S kom ikke røyk ut av de andre, bare den ene. Hva kan det være?:S
aottesen Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 Hva skjer hvis du holder litt jevnt turtall på den da? Hvordan oppfører den seg når den blir varm? Kan jo være tomgangsregulatoren som er gåen, for den hørtes helt lik ut som min i fjor vinter, etter at ene slangen på tomgangsregulatoren spratt av.
Sondre92 Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Skrevet Desember 22, 2009 Hva skjer hvis du holder litt jevnt turtall på den da?Hvordan oppfører den seg når den blir varm? Kan jo være tomgangsregulatoren som er gåen, for den hørtes helt lik ut som min i fjor vinter, etter at ene slangen på tomgangsregulatoren spratt av. Den går ikke på tomgang,må gi gass og da hoster den bare å smeller i potta:S men jeg skal ta å rense den tomgangsregulatoren i morra å se om det hjelper:)
Mystery Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Koble fra luftmengdemåleren og se om det blir noen forskjell da.. om det ikke blir noen forskjell så er det luftmengdemåleren som er gåen. Min bil oppførte seg på samme måten da min luftmengdemåler ikke var koblet til skikkelig...
bue Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Har en e36 320, som oppfører seg likt enkelte ganger, har bytta lmm, kam/veivføler, innsugstempføler osv.. Den er råtten også bare når det er kaldt, men om jeg trillstarter den, blir den i toppform (men stopper om jeg slipper gassen) Jeg mistenker en motortempføler for å fjuske, for om den sier lufta er -20, vil den gi ALT for mye bensin.. Nå skal det også sies at jeg ikke har gidda å feilsøkt noe mer på det, da jeg har en komplett B25-motor jeg skal overhale og sette inn etter hvert
Sondre92 Skrevet Desember 25, 2009 Forfatter Skrevet Desember 25, 2009 Testa med å koble fra luftmengdemåleren nå, det var ikke noe forskjell.
Sondre92 Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Skrevet Desember 26, 2009 Tok ut luftmengdemåleren i dag, går det å få sjekka om den er ødelagt?
Sondre92 Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Skrevet Januar 5, 2010 Har bestilt ny (brukt) lmm fra koed nå Hvis ikke det hjelper så leverer jeg den på verksted:P
Sondre92 Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Skrevet Januar 10, 2010 Har akkurat vært ute å testa med en annen luftmengdemåler, det hjalp ikke Her er film fra når jeg testa http://s280.photobucket.com/albums/kk18 ... V00060.flv
kentivar Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 Den dær har fått influensa Har ikke M20B20 fordelern plassert nedfor termostathuset? og vakumstyrt fortenning? sjekk om ikke fordelern er løs eller har vridd seg..
E36Cab1 Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 Fungerer den fint på tomgang og ulike belastninger/rpm når driftsvarm,eller er den slik hele tiden?
Sondre92 Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Skrevet Januar 14, 2010 Den dær har fått influensa Har ikke M20B20 fordelern plassert nedfor termostathuset? og vakumstyrt fortenning? sjekk om ikke fordelern er løs eller har vridd seg.. Hehe ja er ikke helt frisk akkurat:P Skal ta å sjekke det med fordeleren:)
Sondre92 Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Skrevet Januar 14, 2010 Fungerer den fint på tomgang og ulike belastninger/rpm når driftsvarm,eller er den slik hele tiden? Den går bare på tomgang i 5-10sek, og den oppfører seg sånn som på filmen hele tiden ja :S
kentivar Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 at den skyter i eksos kan tyde på at det er et tennings problem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå