janO Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Fant noen pene bilder av bilen fra i fjrd sommer var det vel.. Savner sommeren. Bilen er ikke like pen nå, men skal repareres i vinter, skjedde en skjedekollisjon foran meg må motorveien, klarte akkurat å unngå å treffe bilen forran ved å plassere min i autoverne. Så det som må gjøres til sommeren er; Lakke førerdøra, ny forskjerm, blinklys, grill-list, å reparere fangeren, 5cm sprekk, er gla det gikk så bra med tanke på hvordan det kunne gått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Pen bil, likte den godt original og stilren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janO Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2009 Takk for det jeg liker også clean look.. Har fjerna M logoen i nyra.. Tenkte tidligere på angelayes å lyktelister å sånt, men når jeg har tenkt meg om vil jeg heller bare beholde den som den er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Takk for det jeg liker også clean look.. Har fjerna M logoen i nyra.. Tenkte tidligere på angelayes å lyktelister å sånt, men når jeg har tenkt meg om vil jeg heller bare beholde den som den er Enig med deg. ha den som den er på bildene. Pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 skjedde en skjedekollisjon foran meg må motorveien Må ha vært en bollemus av enorme dimensjoner eller? Så ellers ut som en pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 skjedde en skjedekollisjon foran meg må motorveien Må ha vært en bollemus av enorme dimensjoner eller? hehe, den måtte jo komma! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janO Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2009 hehe, ja jeg satt å undret litt hvordan jeg skulle skrive det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Oi!Pen sedan... Du har ikke vurdert motorsportvinge og litt mer senk foran? Tror det ville blitt dritfett på denne bilen, samtidig som du hadde beholdt original-looken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janO Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2009 Takk:) jo, mer senk blir det nå på nyåret tenker jeg, dempere er utslitt, så får se hva det blir til. Motorsportvinge? Er det sån lav vinge det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Motorsport vingen: Denne ser helt sinnsykt rå ut irl Utslitte dempere? Kjøp deg bilstein... Bilen blir en helt annen å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 E36 sedan blir jævlig pen med M-tech plast. Hold den slik, men pass opp for alle slags mus på veien i tiden fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Bilen er ikke like pen nå, men skal repareres i vinter, skjedde en skjedekollisjon foran meg må motorveien, klarte akkurat å unngå å treffe bilen forran ved å plassere min i autoverne. Du mente kanskje KJEDEkollisjon? =) Vel vel, alltid surt å krasje med bilen man elsker. E36 med m-tech er jo ikke akkurat veldig feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janO Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2009 Den vinga var ikke feil nei.. Bilstein er under vurdering.. Og ja, KJEDEkollisjon.. kjedelige greier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Pen og clean bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 skjedde en skjedekollisjon foran meg må motorveien Må ha vært en bollemus av enorme dimensjoner eller? Så ellers ut som en pen bil ..ventet på den:P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå