Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant noen pene bilder av bilen fra i fjrd sommer var det vel.. Savner sommeren.

Bilen er ikke like pen nå, men skal repareres i vinter, skjedde en skjedekollisjon foran meg må motorveien, klarte akkurat å unngå å treffe bilen forran ved å plassere min i autoverne. Så det som må gjøres til sommeren er; Lakke førerdøra, ny forskjerm, blinklys, grill-list, å reparere fangeren, 5cm sprekk, er gla det gikk så bra med tanke på hvordan det kunne gått.

30u5nzxwk6qpcy5cnsa7.jpgdfde7860si4w9wfoh0l0.jpgxcs29g3q7dtgug0v3ctr.jpg7zxuubk3358mekxanh2x.jpg

33jxt4q9yrl318lgugl7.jpg

m4g5tkhlvoidu118b25t.jpg

o91w0dajo9q18v1v50mc.jpg

Skrevet

Takk for det :P jeg liker også clean look.. Har fjerna M logoen i nyra.. Tenkte tidligere på angelayes å lyktelister å sånt, men når jeg har tenkt meg om vil jeg heller bare beholde den som den er :)

Skrevet
Takk for det :P jeg liker også clean look.. Har fjerna M logoen i nyra.. Tenkte tidligere på angelayes å lyktelister å sånt, men når jeg har tenkt meg om vil jeg heller bare beholde den som den er :)

Enig med deg. ha den som den er på bildene. Pent 8)

Skrevet

Oi!Pen sedan... :D

Du har ikke vurdert motorsportvinge og litt mer senk foran? Tror det ville blitt dritfett på denne bilen, samtidig som du hadde beholdt original-looken ;)

Skrevet

Takk:) jo, mer senk blir det nå på nyåret tenker jeg, dempere er utslitt, så får se hva det blir til. Motorsportvinge? Er det sån lav vinge det?

Skrevet

E36 sedan blir jævlig pen med M-tech plast. Hold den slik, men pass opp for alle slags mus på veien i tiden fremover :lol:

Skrevet

Bilen er ikke like pen nå, men skal repareres i vinter, skjedde en skjedekollisjon foran meg må motorveien, klarte akkurat å unngå å treffe bilen forran ved å plassere min i autoverne.

Du mente kanskje KJEDEkollisjon? =) Vel vel, alltid surt å krasje med bilen man elsker. E36 med m-tech er jo ikke akkurat veldig feil ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...