Gå til innhold

Bytte forstilling? E36 92 mod

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en E36 325 1992 modell som jeg skal kjøpe senkesett til.

Men en ting. Den er 11/91-05/92. VELDIG lite utvalg i det årstallet der syns jeg.

Det jeg lurer på er: Om det er noe jeg kan gjør for å gjør om forstillinga jeg har til 06/92 og utover til 98. Det er så mye mer utvalg i senkesett og coilovers etter 06/92. Må jeg bytte ut hele driten eller er det en annen måte? Eller om jeg ikke trenger det, hva må jeg bytte?

Regner med bak er vell ganske likt på de fleste E36?

Har en liten følelse på at det er en stor operasjon men tenkte jeg skulle spør.

Si ifra om det er noe jeg har glemt å nevne!

Takker for svar.

Skrevet

Er det ikke mulig å bestille for M3 da? Det er jo samme festing som på 91 modellene men mulig det er noe annet som ikke passer da?

Skrevet

Kan man ikke bytte bærearmer og stabstag da? Og så bruke dempere og topplager ment for nyere seksere?

Da får du jo byttet ut litt slitedeler og foringer i forstillingen også ;)

Skrevet

Var det jeg tenkte på også Rabies. Men er det så simpelt? :s For jeg har tenkt å bytte alt av foringer når jeg bytter dempere uansett. Vært kult om det bare var det som trengtes. Noen flere some vet om dette er mulig?

Skrevet

Personlig så har jeg ikke prøvd, så skal ikke si sikkert om det er så enkelt eller ikke.

Men skulle jo tro at det kunne gjøres slik... Må vel muligens ha noen flere småting som stabilisatorledd og litt pirk, men uforutsett smådill hører jo med når man skrur ;)

Skrevet

Ja ikke sant. Nei hadde ikke gjort noe å fått litt hjelp til hva jeg evt måtte ha bestilt og hva jeg måtte ha gjort.

Men er det noen som kan bekrefte om det er så enkelt som å bare bytte bærearm og stabstag og litt små ting.

Skrevet

Ja bak er vell ganske like på alle? Men jeg tenker på forran :P Bak er vell bare en ting den er festet i?

Skrevet

ja festet i toppen med 3 bolter og nederst med 2 eller 3 husker ikke.

jeg briker 04 mod forran også. bilen er en 91 mod laget i 11 91.

så du kan prøve. så lenge stabstaget ikke er festet i demperen skal det vel gå bra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...