leviaasen Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Heisann! Har en e46 CI, og tenkte å bytte ut den standare stereon med harman/kardon anlegget som leveres orginalt i noen av disse. Tenkte å kjøpe et komplett brukt sett. Men så lurte jeg på.. Er det bare plug and play? Ligger ledningsmatta klar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Skal du bruke den originale bmw-spilleren? Hvorfor ikke heller bruke Hertz høytalere lr lignende? Jeg har Harmann/Kardon originalt i min og skal bytte ut sub og spiller da det er dårlige greier.. Høytalerne er bra nok, men når du skal bytte likevel så kan du vel gå for skikkelige greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leviaasen Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2009 Skal beholde den orginale spillern tenkte jeg ja.. Har ipod docking så det fungerer fint. Tenkte å gå for hk siden jeg skal holde det orginalt og cleant. Har tenkt litt på Bavarian soundwerkz også..noen som har erfaringer med det kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Jeg traff på en på esso på ryen i sommer, som jeg kom i prat med. Han hadde H/K orginalt men byttet ut med ett kit han bestilte fra Bavarian soundwerks. Fikk høre på det og det var en del bedre en H/K som jeg har i min bil. Det var en e46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 orginal forsterker som er proglemet.. orginale og h k høytalere funker greit. vis du vil beholde spiller så setter du inn en plugg and play forsterker fra blåpunkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 Låner topicen litt jeg , jeg har helt standard anlegg i min BMW e 46 , og holder på å monter bass i den , men vil at alle andre høytallerene skal følge etter så det blir en sammenheng , at det blir god lyd i høytallerne også , hva skjer hvis jeg bare bytter ut høytallerne , vil det hjelpe? Eller må jeg bytte ut orginal forsterkeren for at det skal hjelpe noe ? Planen er å bytte ut høytallerne i hattehylla og de i fordørene. Takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Bardalen Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 BMW91: Det er overhengende fare for at det vil fungere bedre med nye høyttalere Kjøp noe skikkelig som passer i hullene og lev lykkelig videre. Pass evt på delefilter o.l. da det ikke er sikkert det originale skal ha samme type deling som det nye settet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 bare nye høytallere liksom? tenker bare hakke bedre lyd enn orginalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Bardalen Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 Hvorfor gidde å legge penger i noe om du bare skal opp bittelitt? Du får nok vesentlig bedre lyd med nye høyttalere ja Bare ikke kjøp noe drit, da er du tilbake til utgangspunktet igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 jeg skal ha pioneer høytallere noen som har noen å anbefale? å mye watt RMS burde de være på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Bardalen Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 Watt trenger du faktisk ikke å bry deg om. Har ingenting å si for hvordan de spiller Hvilke Pioneer-høyttalere har du sett på da? Ikke alt fra det merket som er like bra. PRS-serien koster litt mer men låter desto bedre. Ellers har du jo høyttalere som SEAS, Morel, Focal, Ground Zero, DLS e.t.c. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 har ikke så peiling for å være helt ærlig er bare får VELDIG gode rabatter gjennom Pioneer og har Pioneer spiller, bass og forsterker så litt stilig med alt i samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Bardalen Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 Kjør på med PRS da Med mindre du har nok penger til ODR... *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 PRS var dyrt nok det å xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå