Arotished Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Heisan Er det noen som har byttet kanal på en E39 før og har noen tips? BMW selger komplett kanal med deler av a og b stolpe noe som gjør delen litt dyr (7000kr). Uansett, bavaria sier at det er enkelst å ta av dørene og forskjermen når man skal sette inn denne men det høres litt drøyt? Del nr 3 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=41&fg=20 Jeg skal kun bytte den fremre del av kanalenifra midten av jekke festene og frem. Så kan jeg ikke bare kappe ut den delen jeg vil bytte og lappe inn med ny del? Trenger vel ikke å bytte hele dritten? mvh André Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Bytta på min 525 fra b-stolpe og fram tok av dør/skjerm for og komme til var hel kurant .Er en stiver midt under døra innvendi i kanalen ,om du har sveiset litt og ikke har 10 tommeltotter så går det bra . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arotished Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2009 Takk. Jeg tenkte å bare kappe ut ca midt på kanalen foran og bak ca midt på å ned så sveise inn den nye. Jekken glapp ifra jekkefestet så fikk en stygg bøy som ikke kan rettes så må bytte nedre del av kanalen. Problemet er bare at en ny kanal koster 7000kr hos bavaira, siden den inkluderer deler av a og b stolpe. Hadde håper å få byttet kanalen litt billig med å finne en delebil å kutte ut kanalen delen jeg trenger men det er litt vanskelig å komme over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå