maartn Skrevet Desember 20, 2009 Skrevet Desember 20, 2009 På min E36 fungerer ikke ABS'en. Det lyser heller ikke noe varsel i instrumentet. Sikringene er hele, så da må det være et rele eller? Lys i hanskerom, hovedlysbryter og på automatknappen hvor jeg velger program fungerere heller ikke. Alle sikringer ser ut til å være hele. Noen som har vært borti lignende? Kan selfølgelig være pæren på hovedlysbryter, men jeg har byttet pære i hanskerom, og den lyser fortsatt ikke.
BMW318TDS96 Skrevet Desember 20, 2009 Skrevet Desember 20, 2009 Kan være du må bytte følere og pære i instrument Jeg gjorde det på min nå da fungerte det bra. byttet begge følere forran min lyste heller ikke det var pæra som var gått
maartn Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Skrevet Desember 20, 2009 Okey. Dere ser bort i fra rele'er ? Men hva med lys i hanskerom, program funksjon på girkassa og hovedlysbryter da? Pussig..
Glennski Skrevet Desember 20, 2009 Skrevet Desember 20, 2009 Okey. Dere ser bort i fra rele'er ? Men hva med lys i hanskerom, program funksjon på girkassa og hovedlysbryter da?Pussig.. Hvis de aldri har vært byttet før, noe som er ganske sikkert ,så er det nok pærene som er kaputt.
bue Skrevet Desember 20, 2009 Skrevet Desember 20, 2009 Lett å sjekke om pæra er gåen.. Idet du slår på tenninga skal ABS-lampa lyse i 3 sek, gjør den ikke det er pæra gåen
maartn Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Skrevet Desember 20, 2009 Det kan jo være rele eller sikring. Da går jo det ikke strøm i det hele tatt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå