Gå til innhold

Bmw 318 E46 Sedan Selges/Byttes


Blokkis
 Share

Anbefalte innlegg

Bmw 318 Sedan Selges/Byttes

1999 modell

Kmstand: 176.000

Eu-Godkjent 8.6.2009

Jeg har senket bilen med Supersport 40/30 fjører da jeg synes dette er pen senk å E46.( Desverre ikke godkjent da jeg nettopp har montert det har tuv papier og alt.)

Er noe småplukk på bilen, MEN dette er ikke mye. Det er stabstag foran og en føler til venstre bremseskive.

Bilen har nylakkert front og ræv.

Fronten lakkerte jeg fordi det var så mye steinsprut på panseret og frontfangeren. Dette er gjort på lakkverksted.

Ræva på bilen ble lakkert fordi jeg ble kjørt på bakfra, det ble kun en liten skade, men ettersom bilen er såppas "ny" og pen så retta jeg den opp. (Dette er selvølfelig gjort på godkjent verksted, kan skaffe papirer på takstering og kvitteringer hvis dette er interesant)

Jeg har desverre ikke fått kjøpt inn noen fine sommerfelger ettersom jeg tenkte å kjøpe dette til året, men nå vil jeg selge den så derfor gidder jeg ikke å kjøpe inn nå.

Det er minimalt med rust på bilen. Det er kun en liten boble nederst på førerdør, MEN dette er ikke mye!

Jeg selger bilen fordi jeg har fått lyst på 5 serie (E34,E39) eller et pent eksemplar av E36 325.

Så derfor så er jeg interisert i å bytte i 5 serie eller E36. Helst med større motor enn 2,3L.

Men bilen selges også kontant. Tenkte meg vel rundt 75.000 for denne, men selvfølgelig, bud mottas og vurderes

Når jeg tok bildene så var det frost på bilen, beklager dette!

zyq6utib5o7xxbgfbrra.jpg

fnwzif1ypwq8wq793mmd.jpg

1g4bja3hjt6w06nyvk6f.jpg

mpwwe25ff1q6q9lawpmk.jpg

ckbad6v6marlbegkjei8.jpg

Ta kontakt ved interesse.

Kan nå meg på tlf 99555236

Mvh Tor-Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...