Fixfax Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Kjøpte denne for 18000 for ett par mnd siden, når jeg kom hjem fant jeg ut at den ikke var i særlig god stand. Siden jeg kjøpte den har jeg byttet: Opphengs lager mellomaksel traversforinger (powerflex) bærearm V.S bærearmsforinger foran (powerflex) bremserør fra torpedovegg foran og alt bakover yttre stabstag oppheng foran med braketter begge sider Har funnet ut at motoren er en facelift motor, mens bilen er prefacelift (1986). Noen har prøvd og sveise hjulbuer på den, jobben er ikke utført på en korrekt måte vil jeg tro, men skal ikke klage, kunne ikke gjort det bedre selv, en liten bulk i venstre bakskjerm. Caben holder tett så vidt jeg vet, har stått ute på dagtid i disse to måndene. 17" sommerfelger med så og si nye dekk, 15" vinter med ikke noe særlig bra dekker Sort skinn intriør, dette er helt og pent, meget komfertabelt og sitte i. Styrestag bør byttes, men ikke nødvendig, derfor er dette ikke gjort Bilen er veldig bra for rust etter alderen og bedømme selges 20.000 eller HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2009 står i telemark, skien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2009 skal ta noen til mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Abs bremser på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2009 Er abs bremser ja, om de virker vet jeg ikke, pumpa osv er der. Henta den på sommerføre og har ikke kjørt den siden jeg tok den inn på verkstede for 2mnd siden, men slikt kan jo sjekkes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2009 Fikk ikke tatt bilder inni, men bilen har meget pent skinn intriør, liten skalde på bakseterygg, der den ene sømmen har godt opp, senkesette ser nesten nytt ut, det er exenon i nærlys, når jeg lyste under idag så jeg rust på batteriplaten, om detter er et alvorlig rust angrep har jeg ikke sjekket, mulig det bare kan pusses vekk. Bilen har ingen cdspiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Dette er vel ikke en orginal 325?? Ble denne hentet på fenstad i nes akershus forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2009 det blei den. orginal 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2009 flere bilder kan fixes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Ok, trodde ikke noen av modellene kom med batteri foran, men da gjorde de tydeligvis det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Ok, trodde ikke noen av modellene kom med batteri foran, men da gjorde de tydeligvis det Det gjør de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg