Julianv Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Hei. Har en bmw 525ia m50b25 motor. Når jeg var ute på lørdag og sladdet og grisekjørte litt så steg temp littegrann over normalt. Jeg kjørte mer og tenkte ikke over det før jeg parkerte for å hente noe hjemme. Da jeg gikk ut var temp helt normal, men hørte en fresing fra under panseret. Så at det lakk litt langs radiator. Dagen etter var jeg ute og kjørte i en time halvannen, og da sjekket jeg igjen og ingen lekkasje? :S Er det en form for overtrykksventil sak på radiatoren? For det kom igjen i dag når jeg kjørte meg fast i snøen og sto og spant. Da gikk motoren litt varm (ikke opp på rød! ) og da lakk det igjen. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongharald Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 når tempen stiger skal du alltid sjekke ut ka som skjer gjelder uansett ulyder og.. lett og ta knekken på topppakning med varm motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2009 Ingen ulyder fra motor og ikke olje/vann om hverandre Stopper ALLTID før det er for varmt, men den var liksom halvveis mellom normal og rødstreken, og er bare da det lekker? :S er dette normalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå