ghostrider Skrevet Desember 21, 2009 Skrevet Desember 21, 2009 Noen som har hatt problem med at clutchen slurer og pedalen ikke kommer ut. jeg kan kjøre i 1 og 2 gir, kommer meg såvidt avgårde. Pedalen er helt løs, og ved giring må jeg ta den ut manuelt. Slavesylinder er byttet i sommer, så jeg mistenker selve clutchen eller hovedsylinderen. Den lekker ikke bremseveske. Noen som har liknende erfaring, så jeg slipper å demontere mere enn nødvendig? Det er en 525, e34 Problemet er løst. tror nok det var kulden som var problemet. pumpet mye og lot bilen stå å gå lenge.
jensemann23 Skrevet Desember 21, 2009 Skrevet Desember 21, 2009 frosset fast. tipper det blir bra når du får tint opp bilen.
ghostrider Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Skrevet Desember 22, 2009 Høres jo litt for godt ut til å være sant. Er dette vanlig?
jensemann23 Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 skjedde hvertfall på min E36 en gang. Gikk noen timer i varm garasje, så spratt pedalen ut og alt funket.
bue Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 Ja, bremsevæska er såklt hygroskopisk, det vil si den tiltrekker seg vann, og når det blir kaldt, fryser den. Prøv å tin opp bilen, så skal du se det ordner seg
bmw520 Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 viss d er sånn, så bør du bytte væska i den, da den er alt for gammel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå