jimc Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Må dessverre selge min BMW X1 jeg har ventet på siden august, må spytte inn litt mer penger i selskapet mitt. Bilen er helt ny, kjørt hele 15km. Utstyr: Xdrive 4x4 Marrakesch Brun Metallic Steptronic Automatgir Sort Nevada helskinn Navigasjon Proffesional med 8” Widescreen skjerm og iDrive i midtkonsoll (Innebygd Harddisk, 3D kartvisning og spiller av DVD film) Harman Kardon surround sound system (340W og 11 høyttalere med suveren lyd) Panoramasoltak i glass Bi Xenon lys og LED baklys X-line pakke Aluminium takrails USB-Audio grensesnitt Klimautomatikk med display Park Distance Control (PDC) Foran og bak Midtarmlene foran, skyvbart Skinnratt Multifunksjonstaster på ratt Dynamisk Cruisecontrol Lyspakke Regnsensor Mørke bakruter/Solbeskyttende vinduer 18" Y-eke 322 felger sommerhjul med 225/45/R18 foran - 255/40/R18 bak 18" Y-eke 322 design felger også på vinterhjul Michelin X-Ice Xi2 piggfrie vinterdekk 225/45/R18 (Best i test 2009) Hjulbolter med tyverisikring Gulvmatter i stoff foran og bak + Gummimatter foran og bak Bortfall av modellbetegnelse bakluke Leveres klargjort med lakkforsegling fra forhandler Inkludert årsavgift / Fri omreg. Selges kr 619.000 - Bilen kan leveres omgående. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langdal Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Det blir enklere å selge bilen med bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2009 I know - Skal innom forhandleren for å knipse noen bilder imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 Da er bilder tatt, ligger ute på finn.no annonsen ERGELIG å selge en så tøff bil altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPowered Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Edit Bildene viste seg nå så da ser jeg at det er rett http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20179718 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 Denne? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20179718 Helt riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg