matsn Skrevet Desember 21, 2009 Skrevet Desember 21, 2009 hvordan få vanlig aluminium til å skinne?? har fått det til å skinne litt men ikke nok. noen som har bilde av alu felger som er polerte eller har oppskrift på det?
docmeter.no Skrevet Desember 21, 2009 Skrevet Desember 21, 2009 Autosol er en sikker vinner Tube med krem pasta. kjøpes hos de fleste bil rekv
635csi Skrevet Desember 21, 2009 Skrevet Desember 21, 2009 Våtslip med smergelpapir. Avslutt med så fin korning som du orker, f.eks. 800/1200. Autosol funker bra det, men dersom du vil gå et steg videre kan du kjøpe slipe-/ poleringssett hos Gasolin.no. Da kan du avslutte med 600-korning før du bruker slipepastaen. Høyglanspolering til slutt skal gi et bra rasultat. Holder på å pusse opp et sett med skrudde felger selv nå, men jeg har ikke kommet lengre enn til pussingen foreløpig, så poleringsbiten vet jeg ikke resultatet av ennå. Du kan jo evt. se litt i tråden min om du får noen tips. Ligger også link til produktene jeg har kjøpt på Gasolin.no: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=137165&highlight=
matsn Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Skrevet Desember 22, 2009 se der ja hehe men da er jeg på rett vei selv og da:D tenkte legeg inn bilder av før under og etter jeg har behandlet en felg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå