SanMiguel Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 som nevnt over trenger jeg en hvit og rød baklykt til touring. skal være til 98 modell, og da er det vel med cc? noen som kan bekrefte eller avkrefte det? som disse: https://www.koed.no/functions/billede.a ... .jpg&map=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 Om du har cc vet du vel best selv. Gs har orginale og uoriginale med hvit blink. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Desember 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2009 Om du har cc vet du vel best selv. Gs har orginale og uoriginale med hvit blink. er ikke så nøye med å kjøpe nytt til denne bilen. for å være ærlig tror jeg det ikke er cc på disse. Ifølge bmw stenshagen så er det ikke cc på de. men jeg trodde det var et skille i 94-95 hvor det ble cc på alle lykter. jeg tok antagelig feil der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 bump. samme om det er med eller uten cc. bare si fra hvis noen har eller vet om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå