HeiNicklas Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 Hei! Har nylig kjøpt min første e34 (), men så er det det at vifta til varmeapparatet ikke fungerer, så blir litt kaldt på de litt kaldere nettene som er nå Eller, den fungerer på det siste hakket, men da bråker den noe helt sinnsykt Er redd for at det skal ta fyr, for regner med at lageret har gått e.l. Men, noen som vet letteste måten å få skiftet denne på?
HeiNicklas Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Skrevet Desember 22, 2009 Trenger ikke skifte vifte altså? Hvor ligger motstanden? Takk for raskt svar
OLEZZ Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 http://www.bmwe34.net/E34main/Maintenan ... /Sword.htm
HeiNicklas Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Skrevet Desember 22, 2009 Takker meget! Men det at den bråker så mye, legg merke til, MYE. Kan ikke snakke i bilen hvis den står på. Er det noe sammenheng der?
OLEZZ Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 Det har jeg ikke vært borti før. Vet bare at motstanden er ødelagt om den bare funker på hakk 4. Jeg har bare vært borti at vifter starter å pipe, men det var ingenting med motstanden å gjøre.
HeiNicklas Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Skrevet Desember 22, 2009 Okei, får sjekke hvordan det er etter jeg har fikset resistansen da Takk for hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå