JonasTho Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 Hei... Trenger girkasse til bilen min da jeg har mista 2 gir Jeg har en E34 2liter 24ventiler, men kassa fra 2,5litern passer vel også. Bør være innen en halv dags kjøring fra oslo. PM hvis du kunne tenke deg å selge På forhånd takk Mvh Jonas
JonasTho Skrevet Desember 24, 2009 Forfatter Skrevet Desember 24, 2009 Manuell!!! Har bilen på grunn av kjøregleden, ikke komforten
Jan Helge Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Har en manuell kasse som har stått på en 91 mod 520i24v. Men den ligger i stavanger så er kanskje for langt unna da.
JonasTho Skrevet Desember 25, 2009 Forfatter Skrevet Desember 25, 2009 Har en manuell kasse som har stått på en 91 mod 520i24v. Men den ligger i stavanger så er kanskje for langt unna da. En smule.. men hvis jeg ikke får tak i, i området. Er du villig til å sende den i posten. Tror den skal passe i dimensjoner på en pakkestørrelse som koster 300 kr så er ikke drit dyrt... Men sender deg en PM hvis det er aktuelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå