AndreasBr Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 Vet ikke helt hva jeg skal begynne å skrive her, men vi prøver. Hvis noen har noen tips til hva man kan ha med, eventuelt ikke ha med, send meg bare en PM Bilen ble kjøpt i Skien for 25000,-. Etter at den var på driftstest kom det fram litt som selger burde vært obs på, og selger har derfor sagt seg villig til å være med å delbetale reperasjonene. Noen av tingene er jo vanlig sliteting som man bare må anta at er der, som han selvfølgelig ikke kommer dele på. Er fikset(ref driftstesten): - Vindusviskere( Kjøpt hos torshov bilrek.) - Nytt senkesett (40/30) 2990,- -- Støtdemperlagere 328,50 -- Pakninger 19,- -- Skive til under støtdemperlager (Manglet faktisk) 44,- - Foring bakaksel nedre bru (2stk) 174,- -- Bytte foring bak hos verksted: 957,- - Stopplys - Snudd kontakten ved bremsepedal, samt byttet en pære -- 2 pærer 21W/12V biltema 19,- Må byttes (Ref NAF driftstest): - Parkeringsbrems - Bremserør - Bremseslange høyre foran - Skiltlys bak - Luftfilter - Mangler kappe på radiator - Skade på gummimansjett indre venstre bak - Defekt kjølevifte (Skjønner ikke denne, vifta går jo rundt? ) - Drivreim må byttes - Frontrute (Denne blir ikke fikset før evnt ved EU kontroll neste år) Det som kom under anmerkning, som også vil bli gjort noe med er: - Bremsebelegg foran - Diverse rustangrep - Rustbeskyttelse Planene akkurat nå ligger i å fikse litt rust hver mnd. (Kommer antagelig ta dette ved verskted/oppretter, da jeg har null interesse for slikt.). Steder jeg vet det er rust: - I dørene - Under bagasjelokket - Noe rustbobler på hjulbuer og kanal. Må også få noen til å ta en titt under bilen for å se hva de evnt finner. Ting jeg "har lyst" til å fikse i tillegg: - Xenon både fjernlys og nærlys. -- 55w 6000K xenon er bestilt til fjernlys - Tåkelys (Alt ligger der, må bare få taki selve tåkelysene.) - El.vinduer foran, (og muligens bak). - Carputer med internett og navi. Vet dog ikke hvor mye penger det er "vettugt" å bruke på denne bilen. Har lyst på en med litt større motor. Muligens bygge om til 318IS om det ikke er så alt for mye rust? Som sagt først i posten, tilbakemeldinger på godt og vondt ønskes velkommen Posten vil bli oppdatert fortløpende. Bilder:(Fra forrige eier)
Lapin Kulta Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 Så veldig bra ut dette! Flotte felger
Rabies Skrevet Desember 28, 2009 Skrevet Desember 28, 2009 Denne så jo i det minste veldig bra ut da Jeg vurderer sterkt å kidnappe felgene dine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå