guri Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Har kjøpt en E28 2,5 . Bilen er i unik tilstand, ikke rust og lakken ser ut som ny. Den er ikke omlakkert. Har stått lagret i varm kjellergarasje siden 1982. Motor sitter fast? Bilen har gått kun 1600 mil Kan jeg midlertidig sette inn en M52B28 med bruk av utvendige deler fra originalmotor??? Event hva må forandres?? Tom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 her forlanges bilder!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwstein Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 motor sitter fast ? som i at den ikke snurrer ? =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guri Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2009 Den sitter fast i motorfestene også..... Fra spøk til alvor Etter litt undersøkelse så har bilen i sin spede barndom blit kjørt på rent vann etter montering av motorvarmer og deretter frøset i stykker. Hvorfor den ikke ble reparert har jeg ikke noe info om foreløpig. Men noe svar på mitt spørsmål har jeg enda ikke fått....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waldez Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Kan aldri tro at B52B28 og M30B25 lar seg pare på noe fornuftig vis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-m535 Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 du må nok da bruke hele insprutsystemet fra m50 motoren, mye enklere det. kanskje enda enklere å bruke en m50b25, er vel evs på noen ab 2.8 motorene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heimkokt Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 må da være mye enklere og kjøpe en M30b25/28, de koster jo ikke det store og passer jo rett inn. har både M30 og M50 motor og de er ikke noe like akoratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Jeg har en m30b28 til salgs.. passer rett inn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå