confUsed Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 Hei hei Har ganske nylig kjøpt meg en e39 525tds touring. Det er litt sånn "gelefølelse" over hele bakstillinga når jeg kjører over humper, den fortsetter liksom å riste litt selv etter at humpene er passert... Kikka litt under bilen i går, og det var ikke så mye feil å se på traversforingene, men det skulle veldig lite røsking til for å få hele bakstillinga til å bevege seg, så jeg regner med at disse har fått nok av norsk veistandard og sagt takk for seg. Bilen har rulla 240K, og jeg ser ingen kvitteringer på disse i haugen som fulgte med, så da er det sikkert greit å begynne med å bytte de uansett... ?? Hat søkt litt og funnet at jeg skal ha varenr 33-31-1-094-036. Stemmer det at disse koster omtrent 500kr pr stk uoriginale? Syns bare det virka litt mye for ei gummiforing, så tenkte å høre med folkte hvor de handler hen Lurer også på om disse finnes i polyurethan? Har en banebil som er full av sånne, og har ikke hatt noe annet enn god erfaring med stoffet, så det hadde kanskje vært et alternativ? Er første bmw som jeg kommer til å beholde og dulle litt med selv, så jeg er ikke helt inne i hvor folk handler osv, så beklager om noen av spørsmålene er veldig opplagte nybegynner-spørsmål En annen ting jeg lurer på (som forsåvidt ikke har noe med topic å gjøre) er om det finnes noe ipod interface å få tak i til disse bilene? Ser at det sannsynligvis ikke er sånn kjempelett å begynne å skifte spiller, så da kunne det vært kjekt å kuinne koble til ipod'en istedenfor å ha en haug med cd'er liggene å slenge...
hillmar Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 Deler handler du hos gsbildeler.no eller koed.no. Ja det stemmer at de koster ca. 500 pr. stk. De er veskefylte så det er ikke helt vanlige gummiforinger. Ang. ipod så kan du ta en titt her: http://www.bavariansoundwerks.com/produ ... t-by-DICE/ De har en strøken løsning med holder til pod'en så den står istedefor å ligge og slenge...
confUsed Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Skrevet Desember 26, 2009 Takk skal du ha, da er foringer fra koed bestilt Den ipod-dockinga er ikke den beregna på biler med cd-veksler bak? Har ikke veksler på min, har kun cd-spiller fremme, ikke navi ellerno sånt, og jeg fant ikke noe opplegg for det baki heller (ikke at jeg er helt sikker på hvor jeg skal leite, men). Får søke litt mer, fins vel noe info rundt omkring
hillmar Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 Jeg tror den ipod dokkinga funker hvis du kjøper kabelen til cdveksleren også. Personlig synes jeg det koster mer enn det smaker, men det virker veldig gjennomført...
BTK-530 Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 Man kan ikke kjøre begge deler. Cd-veksleren vil overstyre ipod`en. Men det finnes sikkert en løsning på det.
hillmar Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 Man må selvfølgelig koble vekk cd-veksleren. Man bruker jo den kontakten til ipod dokken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå