Christ e36 Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 vurderer å selge bimmern etter kræsj... kan starte med det som må gjøres; kanalen ved fører døra må rettes, ny fører dør, ny front rute, ny fornt fanger og tåkelys (H.S) det er en 94 mod 325I sedan med; el vinduer x2, el del skinn seter, klima, aircondino, takluke, setevarmere, el speil (mangler på venstre side etter kræsjet), store kjørecomputeren, kjøle systemet til automaten (bilen er ombygd fra automat til manuell), 328 gir kasse, effekt annlegg, 3 sett med dekk følger med (2 av settene er orginale BMW felger og ikke mye å se på, siste er H&R (repelica) 17'' 225)... hvor mye tror u en er verdt.... kommer bilder av sakdene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Kjør på med bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Bra det gikk bra med deg. Skal ramse opp det jeg husker av 325n din. -Full m-tech (org. senket) -Full m-tech kit -AC schnitzer catkiller leppe -Delskinn sportsinteriør -Nye bremseskiver og klosser og en god del mer... Edit: RH felgene hans er ACS kopi forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 "-AC schnitzer catkiller leppe" Den er det kanskje ikke så mye igjen av ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 "-AC schnitzer catkiller leppe"Den er det kanskje ikke så mye igjen av ? Han kræsjet fra siden. Har egentlig ikke sett på bilen etter kollisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 tenkte siden han trenger ny frontfanger og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 Catkiller eller ikke, kom med bilder av skaden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A. Larsen Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 Meget instressert, har sendt pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christ e36 Skrevet Desember 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2009 vært opptatt med jula og sånt folkens... skal få tatt noen biler i dag så får dere se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Her var jeg oppe hos han og tok ett par bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A. Larsen Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 gir bud på 10. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 Etter mas fra chris.... Sånn, nå har jeg ikke særlig mye flere bilder... =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 Bra det gikk bra med deg.Skal ramse opp det jeg husker av 325n din. -Full m-tech (org. senket) -Full m-tech kit -AC schnitzer catkiller leppe -Delskinn sportsinteriør -Nye bremseskiver og klosser og en god del mer... Edit: RH felgene hans er ACS kopi forresten. Er det M3 bakfanger, M3 sideskjørt, M3 lister, osv på bilen? Fant en salgstråd på bilen fra før den ble kræsjet, og der var det kun M3 frontfanger på bilen av M3 styling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 så ikke så gal ut den skaden. vil tro du MINST får 20 tusen lett for den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christ e36 Skrevet Desember 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2009 den går ikke for under 20,000,- det kan jeg si her og nå... så til dere som kommer med de skambudene deres, se på en 316I i stedet... du får ikke 325 for 5,000,- så hvis ingen kommer med et seriøst bud så fikser jeg den sjæl.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg