Julian Sommer Skrevet Desember 24, 2009 Skrevet Desember 24, 2009 Hei! Er det noen som har noen deler til e30 liggende og slenge, som kunne vurderes solgt billig? Er ute etter eksteriøs så godt som interiør deler, styling, effektpotte osv. Er en 1984 E30 323i jeg har. Mvh Julian Sommer
NeonMuffler Skrevet Desember 24, 2009 Skrevet Desember 24, 2009 har en rieger infinity bakfanger, helt ny aldri brukt. i ABS plast, altså ekte rieger vare
Tuttifrutti Skrevet Desember 24, 2009 Skrevet Desember 24, 2009 Har Frontfanger, sideskjørt og bakfanger i e46 look. Husker ikke merket, men var enten rieger eller seidel. Alt fremstår som helt nytt. Kontakt meg via pm visst dette er interissert. Mvh Steffen
JIMVP Skrevet Desember 24, 2009 Skrevet Desember 24, 2009 har m3 (kopi) bakspoiler, klare baklykter, osv..... pm om interessen er der
Stian Børresen Skrevet Desember 24, 2009 Skrevet Desember 24, 2009 Jeg har komplett Seidl styling, Komplett Widebodykit (skal ligge en tråd på forumet med bilder) og en Mtech2 front,Mtech2 hekk parret med Touring sideskjørt. Prisene er: Seidl - 3500 Widebodykit - HBO. 6000kr (dette er tilnærmet unikt. Meget fåtall som har denne styligen og ikke minst har sett en slik en live) Mtech2 - 5000kr. Front og hekk er kjøpt på GS og sideskjørtene er pent brukt. Fangerene er bare kjapt tilpasset så de må fintilpasses litt til. Prisene kan diskuteres ved hurtig avgjørelse, bortsett fra widebody kitet. Det selger jeg ikke om jeg ikke får minst 6000kr for det. Da skal det få ligge til jeg får tid til å bygge det på en bil selv. Ta å kontakt meg på mail: stian.b0rresen@gmail.com eller tlf 97010308 Glemte at jeg har et "nytt" orginaleksos til 325 om det kan være av interesse. Mener det er hele veien fra manifoldene. Pris = bud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå