ådne Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 Hei, Har en Ulyd i motoren jeg vil ha vekk, virker nesten som en vibrasjonslyd/ skrangling rundt 3000 til 3500 omdreininger. Under og over dette er det ingen lyd som bekymrer meg, er heller ikke noen rasling når jeg slipper gassen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaWeRiCk Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 Det er Register kjedet ditt som skrangler.. Dette er et problem på IS når de runder ca. 250 000 km.. Det er 2 plastik sleider en på hver side som reg. kjedet sklir mot.. en av disse er nok iferd med å skrangle løs eller skrangle i stykker ... Dette bør du fikse før det er for sent... På min E36 93 mod. 318IS kjørte jeg 50 000 km med skranglelyd, så ramlet hele sleiden på venstresiden av og tullet seg rundt kron-tappen, så hele registeret raste og ventilene stuka verre...ble så dyrt å rep. så jeg byttet motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ådne Skrevet Desember 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2009 Det er Register kjedet ditt som skrangler.. Dette er et problem på IS når de runder ca. 250 000 km..Det er 2 plastik sleider en på hver side som reg. kjedet sklir mot.. en av disse er nok iferd med å skrangle løs eller skrangle i stykker ... Dette bør du fikse før det er for sent... På min E36 93 mod. 318IS kjørte jeg 50 000 km med skranglelyd, så ramlet hele sleiden på venstresiden av og tullet seg rundt kron-tappen, så hele registeret raste og ventilene stuka verre...ble så dyrt å rep. så jeg byttet motor. Okei, det var registerkjede jeg hadde mistanke til når jeg først kjøpte bilen, men fikk høre at det ikke var det, men nå skal jeg i hvertfall rive det fra hverandre og få fiksa det en gang for alle, lyden er et helvette... Takk=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå